dijous, 17 d’octubre del 2013

UN LLUNYÀ DIUMENGE A ARKLOW.
IRLANDA.
28 D'AGOST DE 1983



Vaig arribar en tren a la petita ciutat costanera d'Arklow del Comtat de Wicklow a 70 km de Dublín.
Feia un dia assolellat. A la plaça, en aquell precís moment, gairebé tothom va sortir de l'església, mudats i contents...
Arklow estava ple de bullici i la gent anava d'un lloc a l'altre...

A poc a poc, quasi imperceptiblement, aquesta gent va anar desapareixent
i de cop i volta em vaig quedar sol amb un poble absolutament buit...

Tenia tot el dia per davant, tot estava tancat i no hi havia ningú. 
Una sensació estranya i desconcertant.
Vaig passejar per Main Street fins a arribar a les dàrsenes del port, a la desembocadura del riu Avoca, 
que recordo hi havia una fàbrica de ceràmica...
Hores llarguíssimes de deambular per no sé on...
Una ocasió per meditar en la seva cultura i el seu paisatge... i del sentit de la vida!

Un pub em va acollir per fer un mos amb una pinta de cervesa i ajudar a passar l'estona.

A la tarda, tímidament van anar apareixent personatges...
Unes majorets locals em van donar la benvinguda
La vida tornava a Arklow

Us passo unes fotografies que vaig anar fent.

























PER TORNAR AL MENÚ PRINCIPAL:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada